javahermarket

javahermarket

مهر 97 - آموزش کسب درآمد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان و سروران گرامی تو این یاد داشت یه سایت بسیار معتبر بهتون معرفی میکنم هم رابط کاربری بسیار ساده ای داره هم در عین حال قدرتمنده ومعتبر/در روزایه آتی روش کار سایت نحوه کسب در امد از اون و مزایا و معایبش رو براتون میگم.

 

 

لینک سایت:https://get.cryptobrowser.site/2994170

 

 

کار خاصی نیست انجام بدید بعد از ورود به سایت یه مرورگر اونجا هست دانلود میکنید و بعدش نصب میکنید.هم رویه ویندوز و هم روی گوشی قابل نصبه.اما گوشی رو پیشنهاد نمیکنم اصلا همون رو لپ تاپ یا پی سی خونتون راه اندازی کنید.

 

بعد از دانلود با همچین صفحه ای رو به رو میشید که ینی کار ماینیگ رو شروع کرده.در ادامه به معرفی کامل این سایت و مرورگرش و همچنین مسائل مهمی که باید در مورد این گونه روش ها بدونید رو براتون شرح میدم.یه دوتا نکته بگم و تمام 1-حجم بسیار کمی از اینترنت مصرف میکنه2-سرعت هش رو روی اخر نذارید 50 یا 70درصد کافیه(همون زبونه ابیه سمت چپ پایین تصویر)وسط یکم بالاتر کافیه






تاریخ : شنبه 97/7/7 | 1:57 صبح | نویسنده : mohsen es | نظرات ()

سلام  دوستان تو این روش قصد دارم مبانی استخراج رو خدمتتون عرض کنم

استخراج چیه و چجوری ما رو به در آمد میرسون؟

عزیزان گرامی منظور از استخراج /استخراج بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال هست.در مورد ارز های دیجیتال میتونید تو گوگل یه سرچ ساده بزنید...

حالا اینکه پروسه استخراج چیه و چجوری امکان پذیره مهمه بنظرم نه اینکه چه پردازشی انجام میشه که به ما بیت کوین میده.خیلی ساده بگم شما به ازای پردازشی که در سطح وب انجام میدی بیت کوین یا ارز دیجیتال دریافت میکنی.

حالا چجوری ما استخراجخ کنیم خیلی ساده و به دور از توضیحات اضافه و الکی شما از دو روش میتونید استخراج کنید

1-استخراج نرم افزاری یا اصطلاحا مون(MOON)کردن!!

 

2-استخراج سخت افزاری (MINE)کردن!!

البته دوستان دوتا روش به ماین کردن معروفه ولی من اسم اون روشی رو که نیاز به سخت افزار قوی ندارید رو گذاشتم مون کردن.واز طریق سایت و مرورگر و نرم افزار میتونید انجام بدید.

خب حالا چجوری شروع کنیم؟

عزیزان نود درصد سایت ها و اپ ها و دیگر چیزایی که به شما پیشنهاد میشه بیا ماین کن اسکم یا کلاه برداری هستش.پس خیلی باید دقت کنید اساسا مهمترین قسمت انتخاب سایت معتبر هست.

 

در قسمت های بعد خدمتتون عرض خواهم کرد اصول کار این سایت ها به چه شکلی هست و لینک قرار میدم.

 

در مورد قسمت دوم هم یه نکته رو بگم که خالی از لطف نیست ماین کردن به روش سخت افزازی نیازمند سرمایه نسبتا بالا و یکم اطلاعات بیشتر نسبت به بیت کوین هست که توضیح کوتاهی رو در موردش میدم.

 

استخراج یا ماین کردن با سخت افزار مبحث بلند بالایی هست ولی بصورت ساده شما چند تا گرافیک رو میبندید به یه مادر برد با پاور و یه سری چیزایه جزئی که نیاز هست و با یه سیستم عامل که معمولا تحت لینوکس هست.و وصلش میکنی به استخر های مخصوص بعد کارش شروع میشه...اما دوستان کار ساده ای نیست اصلا و نیاز به تخصص داره.

 

 






تاریخ : شنبه 97/7/7 | 12:21 صبح | نویسنده : mohsen es | نظرات ()

سلام دوستان در این یاد داشت قصد دارم شما رو با روش های کسب در آمد آشنا کنم!که اصن ببینیم چه کاری انجام میدیم در سطح وب که باعث کسب در آمد میشه برای ما...

 

اولین روش و راحت ترین و کم ریسک ترین کسب درآمد از طریق سایت هایه کلیکی هست دوستان عزیز!!1-لطفا صبر کنید سریع فکرتون نره سمت اینکه نه سود نداره نه وقت زیاد میخواد و فلان و اینا!

2-اینا رو میگم چون میخوام اولین و بزرگترین اشتباه من رو شما تکرار نکنید(تو یه پست جداگانه توضیح خواهم داد)

 

معرفی بسیار مختصر سایت های کلیکی:

 

اول ببینیم سایت کلیکی  چی هست ؟(خیلی مختصر)

سایت هایی که تبلیغاتی رو رو سایت خودشون قرار میدن و به ازای هر کلیک کاربران سایت از صاحب تبلیغ پول دریافت میکنن میشن سایت هایه کلیکی.

 

دوم ببینیم سایت های کلیکی به چه روشی به ما پول میدن؟(بازم مختصر)

سایت داره از صاحب تبلیغات پول میگیره به ازای کلیک من و شما خب یه بخش کوچیکی از اون پولو به کاربری که کلیک کرده اختصاص میده.روش کار خیلی سادس اما کسب در آمد از اون سخت هست ونیاز به اطلاعات کافی داره که سعی میکنم قدم به قدم توضیح بدم.

 

ممنون از اینکه مطالعه کردید






تاریخ : جمعه 97/7/6 | 9:59 عصر | نویسنده : mohsen es | نظرات ()

این وبلاگ صرفا جنبه آموزشی داره وسعی میشه توش از کلمات قلمبه استفاده نشه که کاربر بتونه به راحتی از مطالب استفاده کنه.

 

ببینید دوستان روزانه با صد ها لینک آموزش کسب در وب و صفحات مجازی مواجه میشیم که غریب به یقین اونها یا کلاه برداری به این معنا که شما ثبت نام میکنی یا وارد کانال یا سایت میشی یا به هر نحوه دیگه کاربر رو به جایه دیگه هدایت میکنه که صرفا برای منافع شخصی اون فرد هستش وهیچ سود فایده ای برای کاربر نداره یا اگر هم کلاه برداری نباشه شما رو به سایت خوب هدایت میکنه اما آموزشی در اون زمینه نیست که شما بتونید از اون سایت هر چند خوب کسب در آمد کنید!پس دوستان عزیز اولین قدم در کسب درآمد اینترنتی آموزش مناسبه!ینی شما اگر از منابع خوبی آموزش هایی رو به رایگان دریافت کنید میتونید در مدت زمان کم با کمترین هزینه با سرمایه و بی سرمایه به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

 

در این زمینه استراتژی های مختلفی هست که شما از کجا شروع کنید بنظر من دوستان شما تا خوب متوجه کار نشدید و در مورد اون کار تحقیقات نکردید اونو شروع نکنید حتی اگ من گفتم!!!!

 

شروع کار با تحقیقات شما شروع میشه لازم هم نیست دوره بیافتید تو گوگل ببینید چی خوبه چی بد!یه مختصری توضیحات در مورد اون میخونید و شروع به کار میکنید.سعی میکنم در یادداشت های بعدی شروع کنم به معرفی روش های مختلف کسب در آمد اینترنتی.

 

ممنون از اینکه مطالعه کردید






تاریخ : جمعه 97/7/6 | 9:43 عصر | نویسنده : mohsen es | نظرات ()

تصویری از آینده بلندمدت خود خلق کنید. هرچه تصویر مربوط به تندرستی، خوشحالی و کامیابی شما نزدیک‌تر باشد، پیشرفت و‌ حرکت شما به سوی آن سریع‌تر خواهد بود. هنگامی که تصویر ذهنی واضحی از آینده خود خلق می‌کنید، برای تبدیل آن به واقعیت فردی مثبت‌تر، باانگیزه‌تر و مصمم‌تر خواهید شد. به این ترتیب استعداد ذاتی خود را تحریک کرده و ایده‌های فراوانی از ذهن‌تان ترشح می‌کند که همگی به تحقق تصویر ذهنی‌تان کمک می‌کنند.

برایان تریسی

 

موفق باشید






تاریخ : جمعه 97/7/6 | 8:13 عصر | نویسنده : mohsen es | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.

javahermarket